Waarvoor maak ik een afspraak
Dat corona veel uitdagingen met zich meebracht, hoeft niet gezegd te worden. Ook in ons lokaal bestuur zorgde dit voor wijzigingen. Alle diensten gingen werken op afspraak. Verschillende afdelingen, zoals onze vrijetijdsdiensten, schakelden al terug over op vrije toegang. Dienst Burgerzaken schakelt vanaf 1 maart over op een hybride systeem, waarbij je in de voormiddag voor bepaalde producten een afspraak moet maken en voor andere zaken ook welkom bent zonder afspraak bij het onthaal en de snelbalie. Alle andere diensten in het gemeentehuis blijven op afspraak werken.
Zonder of mét afspraak?
Voor bepaalde producten hoef je in de voormiddag geen afspraak te maken, voor andere wel. In de namiddag moet je voor alle producten een afspraak maken.
Wel afspraak | Zonder afspraak bij Onthaal |
|
|
Een afspraak maak je via afspraak.moorslede.be | Zonder afspraak bij Snelbalie |
|
Snelbalie
Het onthaal en de snelbalie vind je meteen bij het binnenkomen van de dienst. Wie niet tijdens de vrije openingsuren in de voormiddag kan langskomen, kan ook voor de producten die verkrijgbaar zijn aan de snelbalie een afspraak maken via afspraak.moorslede.be.
Je hoeft niet ver te lopen, ons Thuisloket is altijd open!
Veel attesten en aktes vind je terug op ons www.moorslede.be/thuisloket.
Contactinformatie
Dienst burgerzaken
Gemeentehuis
Marktplaats 1
8890 Moorslede- 051 77 70 06
- 051 77 10 76
- info@moorslede.be
Openingsuren
- Vandaag open van 08:30 tot 12:00 (vrij en op afspraak)
- Morgen open van 08:30 tot 12:00 (vrij en op afspraak - gesloten in de namiddag)