Klacht indienen bij het lokaal bestuur
De gemeente en OCMW Moorslede doen er alles aan haar dienstverlening zo goed mogelijk uit te voeren. Toch kan het gebeuren dat je als burger niet helemaal tevreden bent.
Via het signaleren van onvolkomenheden kan je zelf mee zorgen voor een betere dienstverlening.
Wanneer je vindt dat je door de gemeente of OCMW niet behandeld bent zoals het hoort, dan heb je het recht om bij de gemeente te klagen.
Wanneer je een klacht formuleert, komt die terecht bij de klachtencoördinator.
De gemeente Moorslede heeft een klachtenprocedure uitgewerkt.
Vóór je een klacht wenst in te dienen, lees je deze procedure best even na.
Contactinformatie
Gemeentehuis Moorslede
Gemeentehuis
Marktplaats 1
8890 Moorslede- 051 77 70 06
- 051 77 10 76
- info@moorslede.be
Openingsuren
- Vandaag open van 08:30 tot 12:00 (vrij en op afspraak)
- Morgen open van 08:30 tot 12:00 (vrij en op afspraak - gesloten in de namiddag)